Livrare și retur
Livrare prin curier
Pentru asigurarea unui serviciu de calitate am optat pentru livrarea prin curier rapid. La primirea coletului, va rugam verificati integritatea ambalajului. Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete le puteti face in momentul livrarii pe AWB (formularul de receptie specific companiei de curierat) sau se intocmeste un proces-verbal de constatare, se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.
Termenul de livrare
In cazul in care produsele comandate se afla pe stoc, termenul standard de livrare este de maximum 2 zile lucratoare. Acest termen este valabil pentru zilele lucratoare. Pentru localitatile aflate in afara zonei de curierat termenul de livrare se poate prelungi pana la 5 zile lucratoare in functie de distanta la care trebuie sa se livreze comanda.
Costul livrarii
Pentru fiecare comanda pana in 299 ron costul de transport este de 19 RON.
Livrarea este GRATUITA la comenzi de peste 300 ron.
Lucram cu : DPD Curier si Bookurier
Vrei sa returnezi ceva? Ne dorim sa fii pe deplin multumit atunci cand cumperi de la noi. Daca nu esti incantat de produsele cumparate, le poti returna sau schimba. Urmeaza pasii de mai jos si asigura-te ca respecti termenul de 14 de zile calendaristice:
Pot sa returnez produsele comandate?
Legislatia romaneasca (O.G.34/2014, art.9, alin.1) prevede urmatoarele: consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile calendaristice pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14.
Poti returna produsele cumparate in termen de 14 zile calendaristice de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului in virtutea art.14 alin.2 din O.G.34/2014. (Transportul de retur este suportat de client, noi va inapoiem intreaga suma pe care ati achitat-o la primirea comenzii).
Conform “Termeni si conditii” produsele comandate pot fi returnate, in aceeasi stare in care au fost receptionate (cu toate etichetele intacte si documentatia aferenta), in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primire asa cum este mentionata pe AWB/dovada de primire emisa de Curier, fara obligatia invocarii vreunui motiv.
Pentru aceasta, va trebui sa ne comunici intentia de returnare prin Apel Telefonic (0740.180.666), email ( comenzi@opana.ro ). Acest e-mail este urmărit de persoanele care se ocupă de procesarea comenzilor, schimbului sau returului de produse. Informarea telefonică va întârzia sau îngreuna procesarea cererii dvs.
IMPORTANT:
Vă recomandăm ca după primirea produselor, înainte de a le spăla sau folosi, să le verificați astfel încât ele să corespundă cerințelor dvs. Puteți returna sau schimba doar produsele care nu au fost folosite sau spălate.
Pentru a putea beneficia de returnarea integrală a prețului plătit, trebuie să ne restituiți produsul cu toate componentele lui, fotografie de prezentare, ambalaj etc. În cazul în care nu ne sunt returnate toate componentele produsului sau acestea au fost deteriorate, ne rezervăm dreptul de a restitui o sumă de bani diminuată ( se va percepe un comision de 10% din valoarea produsului ).
Transportul pentru returul produselor este suportat de către cel care returnează produsul. Puteți alege în acest sens orice firmă de curierat ( DPD, FAN CURIER, URGENT CARGUS, etc ) care livreaza direct la adresa noastra: Str, Anastasie Panu, nr. 30, bl. A16, sc. B, ap. 37, sect. 3, Bucuresti, nu însă și Poșta Română. Opana.ro nu va recepționa, ci va refuza primirea coletelor reprezentând retururi trimise pentru care plata transportului este trecută la destinatar. În această situație coletul se va întoarce la expeditor, iar pentru ridicarea lui va fi necesară achitarea contravalorii transportului dus-întors.
Produsul returnat trebuie să conțină toate piesele cu care a ajuns la tine (ambalaj, fotografie, etc.) În cazul în care se constată ulterior recepționării coletului că o parte din acestea lipsesc vă vom informa despre acest lucru și ne rezervăm dreptul de a vă restitui o sumă de bani mai mica decât cea plătită de dvs. urmând ca diminuarea să fie proporțională cu scăderea valorii de vânzare a produsului restituit ( se va percepe un comision de 10% din valoarea produsului ).
În cazul produselor cu mai multe piese, din care una cu defect, vor fi schimbate piesele cu defect și nu întreg produsul. În cazul in
În situația în care comanda dvs. inițială a îndeplinit condițiile pentru a beneficia de transport gratuit (ați comandat două lenjerii de pat, altele decât cele la oferta 1+1 Gratis sau valoarea achiziției a fost de 299 lei sau mai mare) iar prin returnarea unuia sau a mai multor produse nu mai sunt îndeplinite condițiile respective, se va reține din valoarea ce trebuie restituită și valoarea transportului initial.
Dacă dorești rambursarea banilor:
- Informează-ne prin e-mail cu privire la decizia de a restitui un produs. Asigură-te că ai trecut corect numele pe care a fost făcută comanda, numărul comenzii, numărul facturii sau orice altă data care să ne ajute să identificăm corect comanda.
- Asigură-te că ai trecut în e-mail contul bancar (IBAN), însoțit de numele titularului pentru ca noi să îți putem rambursa banii. Contul trebuie neapărat să fie deschis la o bancă din România.
- Ambalează produsele într-o pungă suplimentară sau orice alt ambalaj, diferit de ambalajul original al produsului, care să îl protejeze pe parcursul drumului. Nu vom accepta primirea unor produse la care etichetele pentru transport au fost lipite pe ambalajul original al produsului iar în cazul în care se constată ulterior acest lucru, ne rezervăm dreptul de a restitui o sumă de bani diminuată cu valoarea cu care a fost micșorată valoarea produsului (se va percepe un comision de 10% din valoarea produsului ).
- În cazul produselor cu mai multe piese, din care una cu defect, vor fi schimbate piesele cu defect și nu întreg produsul. Daca produsul nu se mai afla in stoc, vom inlocui tot produsul cu un alt model ales sau returnam valoare produsul intr-un cont bancar specificat de tine deschis pe teritoriul Romaniei.
- Cheamă curierul ales de tine și predă-i coletul.
- După ce primim coletul, îți vom returna banii în cont. De regulă restituim suma de bani în termen de 3-4 zile lucrătoare însă în perioadele aglomerate acest termen poate ajunge până la 14 zile lucrătoare.
Adresa la care trebuie trimis coletul este:
Bucuresti, str. Anastasie Panu, nr. 30, sect. 3
Companie: Opana Concept Shop SRL
Telefon: 0740.180.666
Dacă vrei să schimbi un produs:
- Alege de pe site-ul nostru un produs pe care vrei să îl primești în schimbul celui pe care îl returnezi.
- După ce te-ai hotărât, scrie-ne un e-mail, alegând ca modalitate de compensare – schimbul de produse; asigură-te că ai menționat corect numele produsului pe care îl dorești la schimb și scrie cât mai multe date despre el (preț, material) pentru a nu apărea erori în procesarea schimbului de produse;
- Într-un schimb de produse sunt implicate două transporturi, valoarea unuia va fi suportat de noi iar a celuilalt de dvs.
- Puteți alege la schimb un produs cu o valoarea mai mica (situație în care va trebui să ne indicați un cont bancar în care să vă restituim diferența de bani) sau de o valoare mai mare (situație în care va trebui să achitați ramburs curierului, la momentul la care primiți coletul conținând produsul nou, această diferență)
- Ambalează produsele într-o pungă suplimentară, diferită de ambalajul lor original, similară cu cea în care le-ai primit
- Cheamă curierul ales de tine și predă-i coletul.
- După ce primim coletul conținând produsul trimis de tine vom expedia noul produs
Adresa la care trebuie trimis coletul este:
Bucuresti, str. Anastasie Panu, nr. 30, sect. 3.
Companie: Opana Concept Shop SRL
Telefon: 0740.180.666
IMPORTANT:
Motive pentru refuzarea coletelor returnate:
* depasirea perioadei de retur (14 zile de la primirea coletului );
* ambalajul deteriorat;
* ambalarea necorespunzatoare a produsului;
* urme de purtare/ folosire / produse deteriorate;
* trimiterea coletelor cu ramburs (taxe de transport sau valoarea produsului primit).
Toate aceste clauze si conditii sunt prevazute in:
– Ordonanta nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta
– Lege nr. 51 din 21/01/2003 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta
– Prezenta OUG 34/2014 reglementează drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii
Pentru informatii suplimentare nu ezita sa ne contactezi prin Apel Telefonic( 0740.180.666 ), email ( comenzi@opana.ro ).
Plată
Cumpararea produselor din magazinul nostru o puteti face online, telefonic sau prin email.
Comanda online
Produsul pe care doriti sa il comandati poate fi gasit fie prin utilizarea meniului din partea de sus a paginii ce contine categoriile de produse, din meniul din partea dreapta cu toate categoriile si subcategoriile de produse sau prin folosirea campului de cautare. In momentul in care ati apasat comanda produsul va fi automat transferat in cosul de cumparaturi.
Dupa adaugarea in cos a tuturor produselor pe care doriti sa le comandati, procesul de cumparare se continua prin apasarea butonului si parcurgerea paginii de comanda. In pagina de comanda va trebui sa completati urmatoarele:
- Metoda de livrare (Livrare prin Curier rapid )
- Datele comenzii: Nume si prenume, Adresa complete (Judet, Localitate, Strada, Numar, Scara, Bloc, etaj, Apartament, Interfon daca e cazul).
- Metoda de plata: alegeti modalitatea in care veti plati comanda (NUMERAR CASH la livrarea coletului, prin CARD sau prin transfer bancar.
Cu ajutorul numelui de utilizator si a parolei introduse, puteti sa va autentificati pentru a vedea istoricul comenzilor sau stadiul comenzilor actuale, a modifica/sterge profilul dumneavoastra sau a face comenzi ulterioare fara a reintroduce datele de contact.
Factura poate fi atat pe persoana fizica cat si pe persoana juridica.
Comanda telefonica
Program telefonic: Luni-Vineri intre orele : 9-18.00 si Sambata intre orele : 10-14.00
Telefonand la 0740.18.06.66 un agent de vanzari va prelua comanda dvs.
Comanda prin email
Puteti trimite comanda dumneavostra pe e-mail la comenzi@opana.ro:
- Metoda de livrare (Livrare prin Curier)
- Datele comenzii: Nume si prenume, Adresa completa (Judet, Localitate, Strada, Numar, Scara, Bloc, etaj, Apartament, Interfon daca e cazul) si Telefonul dvs. pt confirmarea comenzii.
- Precizati produsele dorite: Denumirea produslui, Codul de produs sau link-ul produsului.
Nu exista valoare minima pentru o comanda.
Puteti cumpara produsele de pe site-ul www.opana.ro folosind urmatoarele instrumente de plata:
Ramburs (cash) la livrarea coletului
Contravaloarea produselor si a serviciilor comandate pot fi achitate curierului chiar la livrarea acestora la adresa specificata de dumneavoastra.
Transfer bancar
Plata se poate face si prin virament bancar pe baza facturii proforme, livrarea produselor urmand a se face dupa intrarea sumei (contravaloarea totala a facturii) in contul nostru.
Datele necesare pentru efectuarea platii prin transfer bancar sunt:
- SC OPANA CONCEPT SHOP SRL
- CUI 43056170
- Nr. Reg.Com. J23/4178/2020
- Sediul social: Voluntari, Ilfov
- Banca Transilvania
Prin Card bancar
Pentru platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si Mastercard/Maestro) este folosit sistemul 3D Secure elaborat de serviciul ePayment. Acest sistem asigura tranzactiilor online acelasi nivel de securitate ca si cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. 3D Secure asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul tau nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele ElectroFun sau pe serverele ePayment, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard. In plus, 3D Secure este un sistem de autentificare a identitatii posesorilor de carduri in mediu electronic. Procesul de autentificare a posesorului cardului se face pe baza codului de securitate cunoscut numai de posesor si se desfasoara numai pe serverele Visa sau MasterCard, dupa caz. Sistemul 3D Secure permite efectuarea de cumparaturi on-line cu orice card emis sub licenta Visa sau MasterCard, inclusiv cele de debit si cele electronice Maestro si Visa Electron. Sunt acceptate si cardurile virtuale emise de aceste organizatii.